Politica de confidentialitate

AcasăPolitica de confidentialitate

A. Introducere

  1. Confidențialitatea vizitatorilor website-ului nostru este foarte importantă pentru noi și ne luăm angajamentul să o protejăm. Această politică explică ce vom face cu informațiile dumneavoastră personale.
  2. Acordarea consimțământului asupra utilizării cookie-urilor în concordanță cu termenii acestei politici atunci când vizitați website-ul nostru pentru prima dată, ne permite să utilizăm cookie-uri de fiecare dată când vizitați website-ul nostru.

B. Credit
Acest document a fost creat  și modificat de către WoxMarketing ( https://ro.woxmarketing.com ) dezvoltatorul prezentului site web .

C. Colectarea informațiilor personale

Pot fi colectate, stocate și utilizate următoarele tipuri de informații personale:

  1. informații despre computer, inclusiv adresa IP, locația geografică, tipul și versiunea browser-ului și despre sistemul de operare;
  2. informații despre vizitele și utilizarea acestui website, inclusiv sursa de recomandare, durata vizitei, vizualizările paginii și căile de navigare pe website;
  3. informații precum adresa dvs. de e-mail, pe care le introduceți atunci când vă înregistrați pe website-ul nostru;
  4. informațiile pe care le introduceți atunci când creați un profil pe website-ul nostru – de exemplu, numele dvs., pozele de profil, sexul, data nașterii, starea civilă, interese și hobby-uri, detalii academice și detalii despre ocupație;
  5. informații precum numele și adresa dvs. de e-mail, pe care le introduceți pentru a configura abonările la e-mailurile și/sau la buletinele noastre informative;
  6. informații pe care le introduceți în timp ce utilizați serviciile de pe website-ul nostru;
  7. informații care sunt generate în timp ce utilizați website-ul nostru, inclusiv despre când, cât de des și în ce circumstanțe îl utilizați;
  8. informații referitoare la orice achiziție efectuată, servicii utilizate sau tranzacții pe care le faceți prin intermediul website-ului nostru, care pot include numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail și detaliile cardului bancar;
  9. informațiile pe care le postați pe website-ul nostru cu intenția de a le publica pe internet, care pot include numele dvs. de utilizator, imaginile de profil și conținutul postărilor;
  10. informații conținute în orice comunicări ne trimiteți prin e-mail sau prin intermediul website-ului nostru, inclusiv conținutul comunicărilor și metadatele acestora;
  11. orice alte informații personale pe care ni le trimiteți.

Înainte de a ne divulga informațiile personale ale unei alte persoane, trebuie să obțineți consimțământul acelei persoanei atât pentru divulgarea, cât și pentru procesarea informațiilor personale în conformitate cu această politică.

D. Utilizarea informațiilor dvs. personale

Informațiile personale transmise prin intermediul website-ului nostru vor fi utilizate în scopurile specificate de această politică sau în paginile respective ale website-ului. Putem folosi informațiile dvs. personale pentru:

  1. administrarea website-ului și a afacerii noastre;
  2. personalizarea website-ului nostru pentru dvs.;
  3. autorizarea utilizării serviciilor disponibile pe website-ul nostru;
  4. trimiterea de bunuri cumpărate prin intermediul website-ului nostru;
  5. furnizarea serviciilor achiziționate prin intermediul website-ului nostru;
  6. trimiterea de rapoarte, facturi și notificări de plată către dvs. și colectarea plăților de la dvs.;
  7. trimiterea de comunicări comerciale în vederea informării;
  8. trimiterea prin e-mail de notificări solicitate în mod expres;
  9. trimiterea buletinului nostru informativ prin e-mail, dacă l-ați solicitat (ne puteți informa oricând dacă nu mai doriți această comunicare);
  10. trimiterea de comunicări de marketing referitoare la afacerea noastră sau la companiile unor terți selectați cu atenție, care considerăm că vă pot interesa, prin poștă sau, acolo unde ați consimțit în mod specific, prin e-mail sau tehnologii similare (ne puteți informa în orice moment dacă nu mai doriți să primiți comunicări de marketing);
  11. furnizarea către terți a informațiilor statistice despre utilizatorii noștri (acești terți nu vor putea identifica niciun utilizator cu ajutorul acestor informații);
  12. abordarea solicitărilor și reclamațiilor făcute de dvs. sau despre dvs. referitoare la website-ul nostru;
  13. păstrarea securității website-ului nostru și prevenirea fraudelor;
  14. verificarea respectării termenilor și condițiilor care reglementează utilizarea website-ului nostru (inclusiv monitorizarea mesajelor private trimise prin intermediul serviciului nostru de mesagerie privată); și
  15. alte utilizări.

Dacă trimiteți informații personale în vederea publicării pe website-ul nostru, vom publica și vom folosi aceste informații în concordanță cu întinderea acordului pe care ni-l furnizați.

Setările de confidențialitate pot fi utilizate pentru a limita publicarea informațiilor dvs. pe website-ul nostru și pot fi modificate cu ajutorul comutatoarelor de confidențialitate de pe website.

Fără consimțământul dvs. expres, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți pentru marketingul direct din partea acestor terți sau din partea oricărei alte terțe părți.

E. Divulgarea informațiilor personale

Putem divulga informațiile dvs. personale oricăruia dintre angajații, ofițerii, asigurătorii, consilierii profesioniști, agenții, furnizorii sau subcontractanții noștri după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică.

Putem dezvălui informațiile dvs. personale oricărui membru al grupului nostru de companii (acesta include filialele noastre, compania-mamă și toate filialele sale), după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică.

Putem divulga informațiile dvs. personale:

  1. în măsura în care ni se solicită acest lucru prin lege;
  2. în legătură cu orice procedură legală potențială sau în curs;
  3. pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor și reducerea riscului de credit);
  4. către cumpărătorul (sau potențialul cumpărător) al oricărei afaceri sau oricărui bun pe care le-am vândut (sau avem în plan să îl vindem); și
  5. oricărei persoane considerăm în mod rezonabil că s-ar putea adresa unei instanțe sau unei alte autorități competente pentru divulgarea informațiilor personale în cazul în care, în opinia noastră rezonabilă, o astfel de instanță sau autoritate ar putea să dispună divulgarea informațiilor personale.

Cu excepția situațiilor prevăzute în această politică, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți.

F. Transferuri internaționale de date

  1. Informațiile pe care le colectăm pot fi stocate, prelucrate și transferate între oricare dintre țările în care funcționăm pentru a ne permite să utilizăm informațiile în conformitate cu această politică.
  2. Informațiile colectate pot fi transferate între următoarele țări care nu au instituite legi de protecție a datelor personale echivalente cu cele în vigoare în Spațiul Economic European: Statele Unite ale Americii, Rusia, Japonia, China și India.
  3. Informațiile personale pe care le publicați pe website-ul nostru sau pe care le trimiteți spre publicare pe website-ul nostru pot fi disponibile prin internet în întreaga lume. Nu putem împiedica utilizarea sau utilizarea greșită a acestor informații de către alții.
  4. Sunteți de acord în mod expres cu transferurile de informații personale descrise în această Secțiune (F).

G. Păstrarea informațiilor personale

  1. 1. Această Secțiune G stabilește politicile și procedurile noastre de păstrare a datelor, care sunt concepute pentru a ajuta la asigurarea respectării obligațiilor noastre legale cu privire la păstrarea și ștergerea informațiilor personale.
  2. Informațiile personale pe care le prelucrăm cu orice scop sau scopuri nu vor fi păstrate mai mult decât este necesar pentru acel scop sau scopuri.
  3. 3. Fără a aduce atingere articolului G-2, de obicei ștergem datele cu caracter personal care se încadrează în categoriile prezentate mai jos la data/ora stabilite mai jos:
    1. informațiile de tip personal vor fi șterse {INTRODUCEȚI DATA/ORA}; și
    2. {INTRODUCEȚI MAI MULTE DATE/ORE}.
  4. În pofida celorlalte dispoziții din această Secțiune G, vom păstra documente (inclusiv documente electronice) care conțin date cu caracter personal:
    1. în măsura în care ni se solicită acest lucru prin lege;
    2. dacă considerăm că documentele pot fi relevante pentru orice procedură legală în derulare sau viitoare; și
    3. pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor și reducerea riscului de credit);

H. Securitatea informațiilor dvs. personale

  1. Vom lua măsuri de precauție tehnice și organizaționale rezonabile pentru a preveni pierderea, utilizarea necorespunzătoare sau modificarea informațiilor dvs. personale.
  2. Vom stoca toate informațiile personale pe care le oferiți pe serverele noastre securizate (protejate prin parolă și firewall).
  3. Toate tranzacțiile financiare electronice încheiate prin intermediul website-ului nostru vor fi protejate de tehnologia de criptare.
  4. Ați luat la cunoștință faptul că transmiterea informațiilor pe internet este în mod obișnuit nesigură și nu putem garanta securitatea datelor trimise pe internet.
  5. Sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității parolei pe care o utilizați pentru accesarea website-ului nostru; nu vă vom solicita niciodată parola (cu excepția momentului când vă conectați pe website-ul nostru).

I. Modificări

Ne rezervăm dreptul de a actualiza această politică din când în când publicând o versiune nouă pe website-ul nostru. Trebuie să verificați ocazional această pagină pentru a vă asigura că înțelegeți orice modificare adusă acestei politici. Vă putem anunța despre modificările aduse acestei politici prin e-mail sau prin sistemul de mesagerie privată de pe website-ul nostru.

J. Drepturile dvs.

Ne puteți solicita să vă oferim orice informații personale deținem despre dvs.; furnizarea acestor informații va fi supusă următorilor termeni:

  1. plata unei taxe {INTRODUCEȚI „GRATUIT” DACĂ SE APLICĂ}; și
  2. furnizarea de dovezi suficiente cu privire la identitatea dvs. ({MODIFICAȚI TEXTUL PENTRU A REFLECTA POLITICA DVS. în acest scop, de regulă acceptăm o fotocopie legalizată la notar a pașaportului dvs, plus o copie certificată „conform cu originalul” a unei facturi de utilități care conține adresa dvs. curentă}).

Putem reține informațiile personale pe care le solicitați în măsura permisă de lege.

Ne puteți solicita în orice moment să nu prelucrăm informațiile dvs. personale în scopuri de marketing.

În practică, de obicei fie vă exprimați acordul expres prealabil cu privire la utilizarea informațiilor dvs. personale în scopuri de marketing, fie vă vom oferi posibilitatea de a renunța la utilizarea informațiilor dvs. personale în scopuri de marketing.

K. Site-uri terțe

Site-ul nostru include hyperlink-uri către și detalii despre site-uri terțe. Nu deținem niciun control și nu de facem responsabili pentru politicile și practicile de confidențialitate ale terților.

L. Actualizarea informațiilor

Vă rugăm să ne anunțați dacă informațiile personale pe care le deținem despre dvs. trebuie să fie corectate sau actualizate.

M. Cookie-uri

Website-ul nostru folosește cookie-uri. Cookie-ul este un fișier care conține un identificator (un șir de litere și numere), care este trimis de un server web către un browser și care este stocat de acel browser. Identificatorul este apoi trimis înapoi la server de fiecare dată când browser-ul solicită o pagină de la acesta. Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau cookie-uri „de sesiune”: cookie-ul persistent va fi stocat de către browser și va rămâne valabil până la data stabilită de expirare, cu excepția cazului în care acesta este șters înainte de data de expirare; pe de altă parte, cookie-ul de sesiune va expira la sfârșitul sesiunii utilizatorului, la închiderea browser-ului. Cookie-urile nu conțin de obicei informații care identifică personal un utilizator, dar informațiile personale pe care le stocăm despre dvs. pot fi legate de informațiile stocate și obținute prin cookie-uri. {SELECTAȚI FORMULAREA ADECVATĂ Pe site-ul nostru folosim doar cookie-uri de sesiune / doar cookie-uri persistente / atât cookie-uri persistente, cât și de sesiune.}

  1. Numele cookie-urilor pe care le folosim pe website-ul nostru și scopurile pentru care sunt utilizate acestea pot fi găsite mai jos:
    1. Folosim Google Analytics și Adwords pe website-ul nostru pentru a recunoaște un computer atunci când un utilizator {INCLUDEȚI TOATE UTILIZĂRILE PENTRU CARE SUNT FOLOSITE COOKIE-URI PE WEBSITE-UL DVS., vizitează website-ul / urmărește utilizatorii cât timp navighează pe website / permite activarea unui coș de cumpărături pe website / îmbunătățește capacitatea de utilizare a website-ului / analizează utilizarea website-ului / administrează website-ul / previne fraudele și îmbunătățește securitatea website-ului / personalizează website-ul pentru fiecare utilizator / direcționează reclame care pot fi de interes deosebit pentru utilizator / descrieți scopul (scopurile)};
  2. Majoritatea browser-elor vă permit să refuzați să acceptați cookie-uri – de exemplu:
    1. în Internet Explorer (versiunea 10) puteți bloca cookie-urile utilizând suprascrierea setărilor de manipulare a cookie-urilor, disponibile printr-un clic pe „Instrumente”, „Opțiuni de Internet”, „Confidențialitate”, apoi „Avansat”;
    2. în Firefox (versiunea 24) puteți bloca toate cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni”, „Confidențialitate”, selectând „Utilizați setări personalizate pentru istoric” din meniul derulant și debifând „Acceptați cookie-uri de la website-uri”; și
    3. în Chrome (versiunea 29), puteți bloca toate cookie-urile accesând meniul „Personalizare și control”, făcând clic pe „Setări”, „Afișați setările avansate” și pe „Setări de conținut”, apoi selectând „Blocați site-urile să trimită orice date” la rubrica „Cookie-uri”.

Blocarea tuturor cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor website-uri. Dacă blocați cookie-urile, nu veți putea utiliza toate funcțiile de pe website-ul nostru.

  1. Puteți șterge cookie-urile deja stocate pe computer – de exemplu:
    1. În Internet Explorer (versiunea 10), trebuie să ștergeți manual fișierele cookie (puteți găsi instrucțiuni despre cum puteți face acest lucru la http://support.microsoft.com/kb/278835 );
    2. În Firefox (versiunea 24), puteți șterge cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni” și „Confidențialitate”, apoi selectând „Utilizați setări personalizate pentru istoric”, făcând clic pe „Afișare cookie-uri”, apoi pe „Ștergeți toate Cookie-urile“; și
    3. în Chrome (versiunea 29), puteți șterge toate cookie-urile accesând meniul „Personalizare și control”, făcând clic pe „Setări”, „Afișați setările avansate” și pe „Ștergeți datele de navigare”, apoi selectați „Ștergeți cookie-urile și alte date despre website și plugin-uri” și faceți clic pe „Ștergeți datele de navigare”.
  2. Ștergerea cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor website-uri.

Website Planet nu își asumă nicio răspundere și vă sfătuiește să consultați experți în Drept dacă implementați șablonul de mai sus pe website-ul vostru.

Ce este GDPR?

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) este un set de legi care a fost creat pentru a proteja datele cu caracter personal ale cetățenilor Uniunii Europene (UE). Consiliul Uniunii Europene, Parlamentul European și Comisia Europeană și-au unit forțele pentru a ajuta oamenii să aibă un control mai bun asupra datelor lor personale.

Oficial aprobat de Parlamentul European în 2016, UE a alocat o perioadă de grație de doi ani companiilor și organizațiilor să respecte noile reglementări. Prin urmare, începând cu data de 25 mai 2018, orice afacere care nu respectă noile legi GDPR va încălca legea.

Cine este afectat de GDPR?

Orice afacere care funcționează în cadrul UE și orice companie care își desfășoară activitatea sau speră să facă afaceri cu cetățenii Uniunii Europene trebuie să respecte noile legi. Chiar și companiile din afara UE sunt afectate dacă oferă bunuri sau servicii cetățenilor UE și orice persoană care deține date cu caracter personal ale cetățenilor UE poate fi penalizată începând cu data de 25 mai 2018.

Ce fel de date se încadrează sub GDPR?

Orice informație clasificată ca informație personală care poate fi utilizată pentru a identifica un cetățean al UE este protejată de GDPR și include, dar nu exclusiv, următoarele date:

  • Nume
  • Foto
  • Adresă de email
  • Postări sociale
  • Informații medicale personale
  • Adresele IP
  • Detalii bancare

Minorii nu pot acorda în mod legal consimțământul de a li se utiliza datele personale; prin urmare, părinților sau tutorilor copiilor cu vârsta de până la 16 ani trebuie să li se ceară permisiunea înainte ca o companie să poată utiliza datele minorului.

De ce ar trebui companiile să respecte GDPR?

Orice întreprindere care nu respectă GDPR până la data de 25 mai va fi supusă unor amenzi puternice de către UE, până la un nivel de până la 4% sau 20 de milioane de euro din veniturile globale, oricare este mai mare. Și există mai multe sancțiuni în această zonă, în funcție de infracțiune.

Poate că, mai important, companiile care nu se conformează noilor legi se vor confrunta cu pierderea credibilității pe piață. Cu alte cuvinte, respectarea legilor GDPR ajută la creșterea încrederii pe care clienții și vizitatorii o au într-o companie. Odată ce oamenii se simt în siguranță, sunt mai dispuși să facă afaceri cu organizația respectivă. Conformarea cu GDPR nu este doar lege – este o afacere bună.

Ce se întâmplă dacă există o încălcare a datelor?

Dacă există o încălcare a datelor, adică atunci când un outsider obține accesul la datele unui individ fără permisiune, GDPR cere companiilor să notifice autoritățile competente pentru protecția datelor în decurs de 72 de ore. De asemenea, compania trebuie să informeze indivizii afectați cât mai repede posibil. Este important de reținut că obiectivul principal al GDPR este de a proteja informațiile private ale utilizatorilor.

Cum vor arăta noile politici de confidențialitate?

Acum, când înțelegeți raționamentul legilor și unele dintre elementele de bază ale legilor în sine, iată câteva instrucțiuni pentru a vă scrie politica de confidențialitate într-un mod compatibil cu GDPR:

  1. Asigurați-vă că politica este scurtă și concisă. Politica de confidențialitate trebuie să aibă trei elemente de bază: trebuie să fie concisă și ușor accesibilă; trebuie să fie scrisă în mod clar, într-un limbaj simplu, pe care chiar și un copil l-ar putea înțelege; și trebuie să fie gratuită.
  2. Explicați utilizarea datelor. Descrieți ce veți face cu datele după ce le colectați. De exemplu, menționați dacă le veți utiliza în scopuri de marketing sau le veți vinde terțelor părți.
  3. Explicați utilizarea cookie-urilor. Dacă utilizați cookie-uri pentru publicitatea comportamentală online, care urmărește interesele vizitatorilor și obiceiurile online, va trebui să specificați vizitatorilor site-ului dvs. acest lucru.
  4. Fiți transparenți în ceea ce privește schimbul de date cu terțe părți. În mod clar spuneți cu cine veți împărtăși datele colectate și în ce scop. Deși este legal să împărtășim informații despre persoane cu auditori, rețele sociale și vânzători de servicii pentru clienți, este ilegal să nu informați vizitatorii site-ului dvs. despre acest lucru.
  5. Explicați drepturile individului. Vi se cere să explicați ce drepturi de confidențialitate au vizitatorii dvs.. Drepturile lor includ următoarele:

–  Pot solicita ca datele lor să fie șterse sau corectate

– Pot accesa datele pe care le are o companie despre ei

– Pot solicita ca datele lor să fie transferate unei alte părți

– Trebuie să dea consimțământul pentru utilizarea datelor lor

Consultanta Si Analize De Mediu

Colectivul ECO LAB CONSULT este format din membri cu studii superioare, specializați și permanent în curs de perfecționare. Toate acestea sunt în avantajul clienților noștri care beneficiază de experiența și profesionalismul nostru.

Un colectiv în slujba clienților
office@ecolabconsult.ro
Contactați-ne și veți beneficia de experiența și profesionalismul nostru dovedit în toți acești ani.
Informații Utile
Contact
București, sectorul 3, B-dul Basarabia nr. 256, clădire Integral Proiect, parter, ROMÂNIA
+40745863205 +40744505816 +40212550948
office@ecolabconsult.ro

Toate drepturile rezervate Eco Lab Consult © Design si optimizare WoxMarketing